Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta Świeradów-Zdrój Przeczytaj artykuł "Wydanie dowodu osobistego w przypadku zniszczenia" opublikowany w naszym biuletynie. https://bip.swieradowzdroj.pl Sun, 17 Aug 2025 16:39:34 +0200 <![CDATA[Wydanie dowodu osobistego w przypadku zniszczenia]]> Wydanie dowodu osobistego w przypadku zniszczenia

Wymagane dokumenty:

  1. Wypełniony wniosek o wydanie dowodu 
  2. Dwie aktualne, wyraźne i jednakowe fotografie o wymiarach 35x45 mm,przedstawiające osobę bez nakrycia głowy i okularów z ciemnymi szkłami w taki sposób, aby ukazywały głowę w pozycji lewego półprofilu i z widocznym lewym uchem, z zachowaniem równomiernego oświetlenia twarzy,
  3. Dokument stwierdzający tożsamość podlegający wymianie,

Opłaty: brak

Miejsce złożenia dokumentów:

  • Urząd Miasta Świeradów-Zdrój – Referat USC i Spraw Obywatelskich

Termin załatwienia sprawy:

  • Wydanie dowodu tożsamości - 1 miesiąc

Uwagi:

  • Składanie wniosku o wydanie dowodu osobistego i jego odbiór dokonuje się osobiście.

Podstawa prawna:

  • Wydawanie dowodów osobistych reguluje ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych - tj. z 2006 r Nr 139, poz.993 ze zm.), rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 21 listopada 2000 r. w sprawie wzoru dowodu osobistego oraz trybu postępowania w sprawach wydawania dowodów osobistych, ich wymiany, zwrotu lub utraty Nr 112, poz.1182 ze zmianami) oraz rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30 listopada 2000 roku w sprawie opłat za wydanie dowodu osobistego (Dz. U. Nr 105,poz. 1110 ze zmianami).
]]>
https://bip.swieradowzdroj.pl/artykul/1012-1915-wydanie-dowodu-osobistego-w-przypadku-zniszczenia Mon, 17 Jan 2011 10:47:08 +0100