W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Ogłoszenie o konkursie na stanowisko Dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej w Świeradowie-Zdroju

RSS
Ogłoszenie o konkursie na stanowisko Dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej w Świeradowie-Zdroju 

Burmistrz Miasta Świeradów-Zdrój działając na podstawie art. 3a ust. 3 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn. z 2001 r. Dz. U. Nr 142, poz. 1593 ze zm.)


 

ogłasza konkurs na stanowisko:

 

Dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej

w Świeradowie-Zdroju z siedzibą przy ul. 11 Listopada 35


I. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia łącznie wymagania:

1. określone w art. 3 ust. 1, ust. 3 pkt 2, 3 i ust. 4 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn. z 2001 r. Dz. U. Nr 142, poz. 1593 ze zm.):

1) jest obywatelem polskim

2) posiada wykształcenie wyższe i licencję zarządcy nieruchomości, uzyskaną na podstawie ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn.: Dz. U. z 2004 r., nr 261, poz. 2603 ze zm.),

3) ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

4) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,

5) nie była prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne,

6) cieszy się nieposzlakowaną opinią,

7) posiada łącznie co najmniej dwuletni staż pracy:

a) na stanowiskach urzędniczych w jednostkach o których mowa w art. 1 przedmiotowej ustawy, lub

b) w służbie cywilnej, lub

c) w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk obsługi, lub

d) w innych urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub

e) na kierowniczych stanowiskach państwowych,

2. oraz posiada:

1) wiedzę z zakresu niżej wymienionych aktów prawnych:

a) ustawy o samorządzie gminnym,

b) ustawy o finansach publicznych,

c) ustawy o podatku od towarów i usług,

d) ustawy o rachunkowości,

e) ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków,

f) ustawy prawo budowlane,

g) ustawy o gospodarce komunalnej,

h) ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy,

i) ustawy prawo zamówień publicznych,

j) ustawy o gospodarce nieruchomościami,

k) ustawy prawo wodne,

l) ustawy prawo energetyczne,

ł) ustawy kodeks cywilny,

m) ustawy kodeks postępowania administracyjnego,

n) ustawy o odpadach,

o) ustawy prawo ochrony środowiska,

p) ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,

r) ustawy o pracownikach samorządowych,

2) wiedzę dotyczącą prawa miejscowego w wyżej wymienionym zakresie,

3) umiejętności z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi oraz finansami,

4) wiedzę i umiejętności z zakresu możliwości pozyskiwania Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej,

5) dobrą znajomość obsługi standardowych aplikacji: Works, Excel, poczty elektronicznej oraz internetu,

6) umiejętność analitycznego rozwiązywania problemów,

7) umiejętność efektywnego komunikowania się,

8) umiejętność pracy w sytuacjach stresogennych, planowania, zarządzania czasem,

9) cechy takie jak odpowiedzialność i zdyscyplinowanie.

 

II. Dodatkowym atutem osoby przystępującej do konkursu jest doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego szczebla gminnego.


III. Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:

1. Uzasadnienie przystąpienia do konkursu.

2. Curriculum Vitae z opisem przebiegu pracy zawodowej wraz z kopią dokumentów potwierdzających staż pracy, o którym mowa w części I: pkt 1 ppkt 7.

3. Uzupełniony kwestionariusz osobowy, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.

4. Odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych.

5. Świadectwo nadania licencji zawodowej zarządcy nieruchomości.

6. Zaświadczenie lekarskie wystawione przez lekarza Medycyny Pracy o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku.

7. Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.

8. Oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne.

9. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji.

 

IV. Zakres zadań na stanowisku Dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej polegał będzie w szczególności na realizacji następujących zadań:

1) przygotowanie projektu budżetu jednostki,

2) kontrola i nadzorowanie realizacji budżetu jednostki,

3) zarządzanie, monitorowanie, autoryzowanie i kontrolowanie wydatków,

4) przeprowadzanie przetargów na usługi, dostawy, roboty budowlane,

5) pobieranie opłat za świadczone usługi,

6) autoryzowanie wszystkich płatności,

7) nadzorowanie procedur finansowych jednostki,

8) przygotowywanie rocznego raportu dotyczącego realizacji zadań i budżetu jednostki,

9) zarządzanie i kontrolowanie zasobów jednostki, utrzymywanie jej w stanie niepogorszonym,

10) wnioskowanie o określenie opłat i cenników,

11) zarządzanie zasobami ludzkimi i szkoleniami pracowników,

12) określenie dostępnych zasobów,

13) rozwój informatyzacji jednostki,

14) ocena pracowników,

15) nadzorowanie pracy jednostki i jej pracowników,

16) zapewnienie kompletności i dokładności sporządzanej dokumentacji,

17) organizacja i promowanie jednostki w całej gminie,

18) planowanie i opracowanie programu działalności jednostki,

19) przedstawianie określonych zagadnień na potrzeby Burmistrza Miasta lub/i Rady Miasta,

20) zapewnienie by działania jednostki nie spotykały się z protestami Rady i społeczności lokalnej oraz skargami odbiorców usług,

21) współdziałanie przy imprezach, których organizatorem jest Gmina,

22) zapewnienie ścisłego przestrzegania przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy,

23) interpretacja i wdrażanie obowiązujących przepisów prawnych,

24) zapewnienie by wszystkie działania jednostki były legalne,

25) promowanie działalności jednostki,

26) formułowanie propozycji strategii rozwoju jednostki dla Burmistrza Miasta,

27) opracowywanie opcji strategii dotyczącej usług,

28) realizacja decyzji Rady Miasta,

29) opracowanie programu opieki nad klientem i odpowiednich procedur,

30) badanie wymagań preferencji klientów,

31) monitorowanie jakości świadczonych usług,

32) zapewnienie utrzymania wysokich jakości usług,

33) współpraca z innymi jednostkami w gminie i poza nią.

 

V. Informacje dotyczące zatrudnienia:

Osoba wyłoniona podczas konkursu podejmie zatrudnienie od dnia 01.09.2007r. w wymiarze pełnego etatu. Pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony.


VI. Składanie ofert:

Oferty należy składać w Urzędzie Miasta Świeradów-Zdrój w sekretariacie Burmistrza Miasta (pokój nr 5), ul. Marszałka J. Piłsudskiego 15 w zamkniętej kopercie z napisem „Konkurs na stanowisko Dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej w Świeradowie-Zdroju”.


VII. Termin składania ofert upływa dnia 31.07.2007r. o godz. 10.00




Sporządził dnia 13.07.2007 r.:

Joanna Szczekulska

insp. ds. kadr i zamówień publicznych

tel. 075/ 78 16 553


Załącznik nr 1


KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE

1. Imię (imiona) i nazwisko ...................................................................................................................

2. Imiona rodziców ................................................................................................................................

3. Data urodzenia ...................................................................................................................................

4. Obywatelstwo ....................................................................................................................................

5. Miejsce zamieszkania (adres do korespondencji) .............................................................................

................................................................................................................................................................

6. Wykształcenie ....................................................................................................................................

(nazwa szkoły i rok jej ukończenia)

...............................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

(zawód, specjalność, stopień naukowy, tytuł zawodowy, tytuł naukowy)

7. Wykształcenie uzupełniające .............................................................................................................

...............................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................ ................................................................................................................................................................

(kursy, studia podyplomowe, data ukończenia nauki lub data rozpoczęcia nauki w przypadku jej trwania)


8. Przebieg dotychczasowego zatrudnienia ...........................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

(wskazać okresy zatrudnienia u kolejnych pracodawców oraz zajmowane stanowiska pracy)

9. Dodatkowe uprawnienia, umiejętności, zainteresowania

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

(np. stopień znajomości języków obcych, prawo jazdy, obsługa komputera)


10. Oświadczam, że pozostaję/nie pozostaję*) w rejestrze bezrobotnych poszukujących pracy.

11. Oświadczam, że dane zawarte w pkt 1-4 są zgodne z dowodem osobistym seria ............... nr .......................wydanym przez ............................................lub innym dowodem tożsamości ................................................................................................................................................................

..................................

(miejscowość i data) ......................................................................... (podpis osoby ubiegającej się o zatrudnienie)

________

*) Właściwe podkreślić

Opublikował w BIP: Joanna Szczekulska
Data opublikowania: 17.01.2011 10:47
Data ostatniej aktualizacji: 17.07.2007 10:54
Liczba wyświetleń: 10

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.