Świeradów-Zdrój: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Miejskiej Świeradów Zdrój
Numer ogłoszenia: 269827 - 2011; data zamieszczenia: 13.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój , ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7816471, faks 075 7816585.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Miejskiej Świeradów Zdrój.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Miejskiej Świeradów Zdrój i jednostek podległych w zakresie: - część I zamówienia - zwana dalej Zadaniem A 1)ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, 2)ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, - część II zamówienia - zwana dalej Zadaniem B 3) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadanego mienia i prowadzonej działalności, - część III zamówienia - zwana dalej Zadaniem C 4) ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków członków OSP - część IV zamówienia - zwana dalej Zadaniem D 5) ubezpieczenia komunikacyjne (OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, Autocasco, NNW) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 3 - slipie brokerskim. Zamawiający może złożyć ofertę na wszystkie lub jedno z w/w zadań.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli przedstawi aktualne zezwolenie lub inny dokument właściwego organu umożliwiający prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej we wszystkich grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia (tj. prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, o której mowa w dziale I załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej z dnia 22 maja 2003 r. tekst jednolity Dz.U. z 2010r. nr 11 poz. 66 ze zm.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony przez Wykonawcę, o ile Wykonawca złoży oświadczenie o posiadaniu stosownej wiedzy i doświadczenia, wymagane w rozdziale IV pkt.1 litera a)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony przez Wykonawcę, o ile Wykonawca złoży oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, wymagane w rozdziale IVpkt.1 litera a)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony przez Wykonawcę, o ile Wykonawca złoży oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wymagane w rozdziale IV pkt.1 litera a)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony przez Wykonawcę, o ile Wykonawca złoży oświadczenie o posiadaniu odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej, wymagane w rozdziale IV pkt.1 litera a)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Ogólne warunki ubezpieczenia w zakresie poszczególnych rodzajów ryzyk, zdarzeń wchodzących w skład zamówienia, obowiązujące na czas wykonywania umowy ubezpieczenia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy mogą nastąpić w następujacych przypadkach: a) nabycia składników majątkowych w okresie pomiędzy zebraniem danych a rozpoczęciem okresu ubezpieczenia, b) nabycia składników majątkowych w okresie trwania umowy, c) zwiększenia wartości aktualnie ubezpieczonych składników majątkowych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umswieradowzdroj.nv.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Świeradów Zdrój, ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Świeradów Zdrój, ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część I zamówienia - zwana dalej Zadaniem A..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, 2)ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część II zamówienia - zwana dalej Zadaniem B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadanego mienia i prowadzonej działalności.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część III zamówienia - zwana dalej Zadaniem C.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków członków OSP.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część IV zamówienia - zwana dalej Zadaniem D.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ubezpieczenia komunikacyjne (OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, Autocasco, NNW).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: