Świeradów-Zdrój: Wywóz odpadów komunalnych z Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój, zadanie - opróżnianie i wywóz nieczystości stałych z koszy ulicznych ustawionych na terenie Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój
Numer ogłoszenia: 31120 - 2010; data zamieszczenia: 03.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7816471, faks 075 7816585.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów komunalnych z Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój, zadanie - opróżnianie i wywóz nieczystości stałych z koszy ulicznych ustawionych na terenie Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opróżnianie i wywóz nieczystości stałych z 165 szt. koszy ulicznych na odpady o pojemności 50 litrów typu DIN i z 6 pojemników do segregacji usytuowanych na terenie administracyjnym Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój. Częstotliwość opróżniania: kosze uliczne - w miarę wypełnienia, jednak nie rzadziej niż raz na dwa dni; pojemniki do segregacji - w miarę wypełnienia nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie. Wykonawca będzie również dbał o czystość podczas załadunku i uprzątnie teren na którym ustawione są pojemniki. CPV 90511000-2 - usługi wywozu odpadów CPV 90512000-9 - usługi transportu odpadów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 177107,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2831,66
Oferta z najniższą ceną: 2831,66 / Oferta z najwyższą ceną: 2831,66
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. art. 67 ust.6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Na podstawie art. 67 ust.6 pzp. istnieje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówienia uzupełniającego, przy zaistnieniu następujących przesłanek: 1. do 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego: zamówienie podstawowe udzielono w dniu 10.02.2009 r., w związku z tym możliwe jest udzielenie zamówienia uzupełniającego do dnia 11.11.2012 r.; 2. zamówienie uzupełniające może być udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług : zamówienie podstawowe i uzupełniające udzielono firmie EKO - BART Usługi Komunalno-Transportowe Bartosz Kudera ul. Sienkiewicza 7 59-850 Świeradów-Zdrój; 3. nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego: wartość zamówienia podstawowego wynosiła 41.880 zł, a wartość zamówienia uzupełniającego do 20.940,00 zł; 4. powtórzenie robót usług tego samego rodzaju : zamówienie podstawowe i uzupełniające obejmuje ten sam rodzaj usług CPV 90511000-2 - usługi wywozu odpadów CPV 90512000-9 - usługi transportu odpadów CPV 90400000-1 - usługi utylizacji nieczystości ; 5. zamówienie podstawowe udzielone było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego (OR.ZP1.340-4/09 ), 6. zamówienie uzupełniające przewidziane było w ogłoszeniu postępowania podstawowego- nr 20447 z dnia 19.01.2009 r. W przedmiotowym postępowaniu zachodzą ww. przesłanki, dlaczego udzielenie zamówienia o wartości 2.831,66 zł, dotychczasowemu Wykonawcy tych usług, na okres od 03.02.2010 r. do 28.02.2010 r jest zgodne z przepisami.