Świeradów-Zdrój: Udzielenie i obsługa złotówkowego kredytu długoterminowego w kwocie 1 020 000 zł dla Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój na sfinansowanie czterech zadań inwestycyjnych
Numer ogłoszenia: 340234 - 2009; data zamieszczenia: 30.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój , ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7816471, faks 075 7816585.

·                       Adres strony internetowej zamawiającego: www.um-swieradow.bip.pbox.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa złotówkowego kredytu długoterminowego w kwocie 1 020 000 zł dla Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój na sfinansowanie czterech zadań inwestycyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie i obsługa złotówkowego kredytu długoterminowego w kwocie 1 020 000 zł dla Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój na sfinansowanie zadań inwestycyjnych pn.: -Uporządkowanie terenów zielonych oraz przebudowa placów zabaw na terenie osiedla Czerniawa - Zdrój -185 000 zł, -Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ulicach: Sienkiewicza, Strumykowa, Źródlana, Asnyka, Bronka Czecha, Ratow. Górskich, Stokowa, Budowlanych, Krótka, Wczasowa, Willowa - 130 000 zł -Budowa Punktów Świetlnych na terenie Miasta - 60 000 zł -Zadania związane z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych - 645 000 zł..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2019.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę wadium w wysokości 10 000 PLN , w następujących formach:pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami). 2.W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji , gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji ( Zamawiającego tj. Gmina Miejska Świeradów - Zdrój ), gwaranta ( banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji ) oraz wskazanie ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji,zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie - że wykonawca , w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy P.z.p. nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25.ust.1 ustawy P.z.p. , lub pełnomocnictw , a nie udowodnił , że nie wynikało to z przyczyn leżących po jego stronie lub że wykonawca , którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy . 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić - wyłącznie przelewem - na rachunek Zamawiającego, otwarty w PLN : Bank Zachodni WBK S.A. O/ Świeradów-Zdrój - nr 84 1090 1997 0000 0001 1109 8505 z adnotacją : Kredyt - wadium. Wadium wnoszone w innej, niż _pieniądz_ dopuszczonej przez Zamawiającego formie / formach wykonawca wnosi do Zamawiającego przy czym , w takim przypadku za termin doręczenia uważa się datę wpływu do Skarbnika Gminy lub upoważnionego przez niego - pracownika. Wadium w innej, niż _pieniądz_ dopuszczonej przez Zamawiającego, formie / formach wykonawca może dołączyć do oferty - pod warunkiem , że umieszczone zostanie w osobnej kopercie opisanej ( nazwa wykonawcy, adnotacja : Kredyt - wadium ), w sposób umożliwiający zdeponowanie wadium u Skarbnika Gminy lub upoważnionego przez niego - pracownika , przed upływem terminu otwarcia ofert - bez konieczności naruszenia koperty , w której znajduje się oferta . 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w _pieniądzu_ za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest nie wystarczającym warunkiem do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 u.p.z.p. 6.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie nie złożył wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni,że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·                       Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1- posiadać uprawnienia do wykonania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2- posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3- znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, 4- nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana systemem jedynkowym wg zasady spełnia / nie spełnia..

·                       Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na rozpoczęcie działalności bankowej ( zgodnie z art. 36 ustawy Prawo bankowe) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. - oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego integralny załącznik nr 2 do IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu . W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w/w dokument może być złożony przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólną albo może być złożony wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być podpisane przez pełnomocnika albo przez upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz.605, ze zmianami ) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, to jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa powyżej w pkt. ad. 1-, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski , sporządzonym lub poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um-swieradow.bip.pbox.pl zakładka :zamowienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nieodpłatnie -ze strony internetowej lub pocztą elektroniczna -po zgłoszeniu zapotrzebowania mailem - e-mail: jhanusz@wp.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2009 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego:Urząd Miasta Świeradów-Zdrój, ul . 11. Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój lub osobiście - do sekretariatu Burmistrza Miasta - pokój 1 d. - parter ( adres j. w.).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).