Świeradów-Zdrój: Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój i jej jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 9793 - 2009; data zamieszczenia: 09.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój , ul. Piłsudskiego 15, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7817601, faks 075 7816585.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój i jej jednostek organizacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Wykonanie obsługi bankowej budżetu gminy miejskiej Świeradów-Zdrój i jej jednostek organizacyjnych. Zakres zadania: 1. Otworzenie i prowadzenie bankowych rachunków bankowych bieżących i pomocniczych dla niżej wymienionych jednostek: - Gmina Miejska Świeradów-Zdrój 7 rachunków - Urząd Miasta 2 rachunki - Miejski Zespół Szkół 4 rachunki - Szkoła Podstawowa Nr 2 3 rachunki - Przedszkole Miejskie 3 rachunki - Miejski Ośrodek Pomocy Społecz. 2 rachunki - Zakład Gospodarki Komunalnej 3 rachunki - Miejska Biblioteka Publiczna 2 rachunki Jeżeli w okresie obowiązywania umowy koniecznym będzie po stronie Zamawiającego zwiększenie liczby rachunków, to do każdego nowego rachunku zastosowanie będą miały stawki/ceny zaproponowane przez Wykonawcę na etapie ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 2. Prowadzenie kasowej obsługi Gminy i jej jednostek organizacyjnych (dokonywanie wypłat gotówkowych, przyjmowanie wpłat gotówkowych). 3. Przechowywanie środków pieniężnych na rachunkach Gminy i jednostek Organizacyjnych. 4. Przeprowadzanie na zlecenie Gminy i jej jednostek organizacyjnych rozliczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 5. Dostawa i instalacja programu do elektronicznej obsługi rachunków bankowych Gminy i jej jednostek organizacyjnych oraz przeszkolenie pracowników obsługujących program nie później niż do dnia 16 lutego 2009 roku. Dostęp do programu powinien być możliwy ze wszystkich stanowisk wskazanych przez Zamawiającego. 6. Uruchomienie - na wniosek Zamawiającego - krótkoterminowego kredytu w rachunku bieżącym w każdym roku obowiązywania umowy do maksymalnej kwoty 300.000 zł, którego oprocentowanie ustalone będzie w oparciu o stawkę WIBOR 1 M i marżę banku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 16.02.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um-swieradow.pbox.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 15 59-850 Świeradów-Zdrój, pokój nr 8A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2009 godzina 12:00, miejsce: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 15 59-850 Świeradów-Zdrój, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).