Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój , ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7816471, faks 075 7816585.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swieradowzdroj.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów komunalnych z Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr I
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.:
Wywóz odpadów komunalnych z nieruchomości mieszkaniowych zarządzanych przez Gminę Miejską Świeradów-Zdrój.
Zakres zadania:
a)Wywóz odpadów komunalnych zmieszanych z nieruchomości mieszkaniowych z miejsc do tego przeznaczonych, wskazanych przez Zamawiającego, z typowych pojemników o pojemności 1,1 m³, 0,24 m³, 0,11 m³, ustawionych na terenie nieruchomości zarządzanych przez Zamawiającego. W przypadku braku stosownych pojemników Wykonawca zobowiązany będzie, bez dodatkowej opłaty, doposażyć przedmiotowe nieruchomości w stosowne pojemniki, w ilości wynikającej z ustalonych norm.
Szacunkowa ilość odpadów: 646 m³ .
b) opróżnianie pojemników na odpady segregowane (szkło, plastik i papier) o pojemności 0,24 m³. Szacunkowa ilość odpadów: plastik 85m³ , szkło 85m³, papier 85m³.
c)zbiórka i wywóz innych odpadów komunalnych, w tym odpadów wielkogabarytowych, opon samochodowych, zużytego sprzęt AGD, złomu itp.
Szacunkowa ilość odpadów: 150 m³ ,
d)Wywóz odpadów komunalnych zmieszanych z budynków i obiektów użyteczności publicznej ( budynki ul. Piłsudskiego 15, ul. 11-go Listopada 35 oraz Stadionu Miejskiego ul. Sienkiewicza 2a ) z miejsc do tego przeznaczonych, wskazanych przez Zamawiającego, z typowych pojemników o pojemności 1,1 m³, 0,24 m³, 0,11 m³, ustawionych na terenie ww. nieruchomości. Częstotliwość opróżniania: w miarę wypełnienia nie rzadziej niż, raz na dwa tygodnie od 01.04.-30.10., a w pozostałych miesiącach na telefoniczne zgłoszenie. W przypadku braku stosownych pojemników Wykonawca zobowiązany będzie, bez dodatkowej opłaty, doposażyć przedmiotowe nieruchomości w stosowne pojemniki, w ilości wynikającej z ustalonych norm.
Szacunkowa ilość odpadów: 90 m³ .
Zadanie II
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.:
Wywóz odpadów ponadgabarytowych - tzw. wystawka
Przedmiotem zamówienia jest zebranie, transport oraz utylizacja odpadów komunalnych wystawionych przez mieszkańców Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój w ramach przeprowadzanej akcji wywozu rzeczy zbędnych w terminie ustalonym przez Zamawiającego. Wykonawca będzie zbierał odpady komunalne, odpady wielkogabarytowe, opony samochodowe, zużyty sprzęt AGD, złom itp. Akcja będzie przeprowadzona w maksymalnym okresie 5 kolejnych dni ustalonych z 30 dniowym wyprzedzeniem przez Zamawiającego.
Szacunkowa ilość odpadów: 800 m³ , opony samochodowe - szt. 300 szt.
Zadanie nr III
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.:
Opróżnianie i wywóz nieczystości stałych z koszy ulicznych ustawionych na terenie Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój.
Opróżnianie i wywóz nieczystości stałych z 165 szt. koszy ulicznych na odpady o pojemności 50 litrów typu DIN i z 6 pojemników do segregacji usytuowanych na terenie administracyjnym Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój. Częstotliwość opróżniania: kosze uliczne - w miarę wypełnienia, jednak nie rzadziej niż raz na dwa dni; pojemniki do segregacji - w miarę wypełnienia nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie. Wykonawca będzie również dbał o czystość podczas załadunku i uprzątnie teren na którym ustawione są pojemniki.
Zadanie Nr IV
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.:
Likwidacja nielegalnych wysypisk śmieci na terenie Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój
Pod pojęciem likwidacja nielegalnych wysypisk śmieci rozumie się:
a) usuwanie: gruzu, śmieci, nadmiaru ziemi, chwastów,
b) wywóz nieczystości z terenów wysypisk tylko na legalne wysypisko lub kompostownię,
c)plantowanie oraz uporządkowanie terenu,
d) usuwanie odpadów wielkogabarytowych,
e) usuwanie wielkogabarytowych elementów żelbetowych,
f) wykonanie innych prac niezbędnych do likwidacji wysypiska.
Zadanie będzie realizowane w zależności od potrzeb Zamawiającego, zgłoszonych z 7 dniowym wyprzedzeniem przez Zamawiającego.
Prognozowana wielkość likwidacji dzikich wysypisk do końca roku 2010 (usunięcia odpadów komunalnych) - 300 m3 ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.40.00.00-1, 90.60.00.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium:
a)dla Zadania I - w wysokości 1.050,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćdziesiąt złotych),
b)dla Zadania II - w wysokości 700,00 zł (słownie złotych: siedemset złotych)
c)dla Zadania III - w wysokości 1.200,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc dwieście złotych)
d)dla Zadania IV - w wysokości 750,00 zł (słownie złotych: siedemset pięćdziesiąt złotych)
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zadanie nr I
1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP.
2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP.
3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP.
4.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP.
5.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP.
Zadanie nr II
1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP.
2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP.
3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP.
4.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP.
5.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP.
Zadanie nr III
1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP.
2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP.
3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP.
4.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP.
Zadanie nr IV
1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP.
2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP.
3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP.
4.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP.
5.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP.
Ocena spełnienia ww.warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zadanie nr I
1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
2.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
4.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym tj.Koncesja na odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Miejskiej Świeradów Zdrój wydana przez Burmistrza Miasta Świeradów-Zdrój
5.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym tj.
Zaświadczenie (odpis) z rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska zgodnie z ustawą o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym z dnia 29 lipca 2005r (Dz. U. z 2005r. Nr 180, poz. 1495)
Zadanie nr II
1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
2.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
4.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym tj.
Koncesja na odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Miejskiej Świeradów Zdrój wydana przez Burmistrza Miasta Świeradów-Zdrój
5.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym tj.
Zaświadczenie (odpis) z rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska zgodnie z ustawą o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym z dnia 29 lipca 2005r (Dz. U. z 2005r. Nr 180, poz. 1495)
Zadanie nr III
1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
2.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym tj.
4.Koncesja na odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Miejskiej Świeradów Zdrój wydana przez Burmistrza Miasta Świeradów-Zdrój
Zadanie nr IV
1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
2.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
4.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym tj.
Koncesja na odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Miejskiej Świeradów Zdrój wydana przez Burmistrza Miasta Świeradów-Zdrój
5.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym tj.
Zaświadczenie (odpis) z rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska zgodnie z ustawą o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym z dnia 29 lipca 2005r (Dz. U. z 2005r. Nr 180, poz. 1495).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um-swieradow.bip.pbox.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Świeradów-Zdrój
ul. 11-go Listopada 35.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2009 godzina 12:00, miejsce: sekretariat (pokój 1d)
Urząd Miasta Świeradów-Zdrój
ul. 11-go Listopada 35
59-850 Świeradów-Zdrój.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wywóz odpadów komunalnych z nieruchomości mieszkaniowych zarządzanych przez Gminę Miejską Świeradów-Zdrój-zadanie nr I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania:
Zakres zadania:
a)Wywóz odpadów komunalnych zmieszanych z nieruchomości mieszkaniowych z miejsc do tego przeznaczonych, wskazanych przez Zamawiającego, z typowych pojemników o pojemności 1,1 m³, 0,24 m³, 0,11 m³, ustawionych na terenie nieruchomości zarządzanych przez Zamawiającego. W przypadku braku stosownych pojemników Wykonawca zobowiązany będzie, bez dodatkowej opłaty, doposażyć przedmiotowe nieruchomości w stosowne pojemniki, w ilości wynikającej z ustalonych norm.
Szacunkowa ilość odpadów: 646 m³ .
b) opróżnianie pojemników na odpady segregowane (szkło, plastik i papier) o pojemności 0,24 m³. Szacunkowa ilość odpadów: plastik 85m³ , szkło 85m³, papier 85m³.
c)zbiórka i wywóz innych odpadów komunalnych, w tym odpadów wielkogabarytowych, opon samochodowych, zużytego sprzęt AGD, złomu itp.
Szacunkowa ilość odpadów: 150 m³ ,
d)Wywóz odpadów komunalnych zmieszanych z budynków i obiektów użyteczności publicznej ( budynki ul. Piłsudskiego 15, ul. 11-go Listopada 35 oraz Stadionu Miejskiego ul. Sienkiewicza 2a ) z miejsc do tego przeznaczonych, wskazanych przez Zamawiającego, z typowych pojemników o pojemności 1,1 m³, 0,24 m³, 0,11 m³, ustawionych na terenie ww. nieruchomości. Częstotliwość opróżniania: w miarę wypełnienia nie rzadziej niż, raz na dwa tygodnie od 01.04.-30.10., a w pozostałych miesiącach na telefoniczne zgłoszenie. W przypadku braku stosownych pojemników Wykonawca zobowiązany będzie, bez dodatkowej opłaty, doposażyć przedmiotowe nieruchomości w stosowne pojemniki, w ilości wynikającej z ustalonych norm.
Szacunkowa ilość odpadów: 90 m³ ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.11.00-2, 90.51.20.00-9, 90.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wywóz odpadów ponadgabarytowych - tzw. wystawka-zadanie nr II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zebranie, transport oraz utylizacja odpadów komunalnych wystawionych przez mieszkańców Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój w ramach przeprowadzanej akcji wywozu rzeczy zbędnych w terminie ustalonym przez Zamawiającego. Wykonawca będzie zbierał odpady komunalne, odpady wielkogabarytowe, opony samochodowe, zużyty sprzęt AGD, złom itp. Akcja będzie przeprowadzona w maksymalnym okresie 5 kolejnych dni ustalonych z 30 dniowym wyprzedzeniem przez Zamawiającego.
Wysokość wynagrodzenia zostanie ustalona w oparciu o cenę ryczałtowa podaną w formularzu ofertowym za wykonanie przedmiotu usługi. Wykonawca musi przedstawić dowód przekazania odpadów na składowisko lub ich utylizacji, z którego będzie wynikać ilość zebranych odpadów.
Szacunkowa ilość odpadów: 800 m³ , opony samochodowe - szt. 300 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opróżnianie i wywóz nieczystości stałych z koszy ulicznych ustawionych na terenie Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój-zadanie nr III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opróżnianie i wywóz nieczystości stałych z 165 szt. koszy ulicznych na odpady o pojemności 50 litrów typu DIN i z 6 pojemników do segregacji usytuowanych na terenie administracyjnym Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój. Częstotliwość opróżniania: kosze uliczne - w miarę wypełnienia, jednak nie rzadziej niż raz na dwa dni; pojemniki do segregacji - w miarę wypełnienia nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie. Wykonawca będzie również dbał o czystość podczas załadunku i uprzątnie teren na którym ustawione są pojemniki.
Wykonawca zobowiązany będzie również do udokumentowania przekazania odpadów na składowisko odpadów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Likwidacja nielegalnych wysypisk śmieci na terenie Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój-zadanie nr IV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pod pojęciem likwidacja nielegalnych wysypisk śmieci rozumie się:
a) usuwanie: gruzu, śmieci, nadmiaru ziemi, chwastów,
b) wywóz nieczystości z terenów wysypisk tylko na legalne wysypisko lub kompostownię,
c) plantowanie oraz uporządkowanie terenu,
d) usuwanie odpadów wielkogabarytowych,
e) usuwanie wielkogabarytowych elementów żelbetowych,
f) wykonanie innych prac niezbędnych do likwidacji wysypiska.
Zadanie będzie realizowane w zależności od potrzeb Zamawiającego, zgłoszonych z 5 dniowym wyprzedzeniem przez Zamawiającego.
Prognozowana wielkość likwidacji dzikich wysypisk do końca roku 2010 (usunięcia odpadów komunalnych) - 300 m3 ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.