Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, ul. Piłsudskiego 15, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7817601, fax 075 7816585.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swieradowzdroj.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oczyszczanie miasta na terenie Gminy Świeradów-Zdrój.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest oczyszczanie miasta na terenie Gminy Świeradów-Zdrój.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-2, 90.20.00.00-9, 45.23.32.90-8, 74.70.00.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZADANIE NR 1
1.Warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
2.Warunki określone w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych
3.Warunki określone w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych
4.Warunek określony w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych
5.Profil działalności Wykonawcy musi być zgodny z charakterem zamówienia
6.Wykonawca musi dysponować następującymi osobami :
1) pilarzem z uprawnieniami,
7.Osoby wymienione w wierszu poprzedzającym muszą posiadać stosowne uprawnienia
8.Wykonawca jest zobowiązany dysponować następującym sprzętem:
1) zamiatarka mechaniczna do ulic ze zraszaczem - 1 szt.,
2) wykaszarka o mocy min. 2,3 KM - 1szt.,
3) samochód o ładowności min. 1,5 t z plandeką,
4) dmuchawa do liści - 2szt.,
5) piła motorowa do ciecia drewna - 1szt.,
9.Wykonawca nie może zalegać z opłatami o których mowa w kolumnie III
10.Wykonawca musi wykazać zrealizowanie minimum
jednej usługi zgodnej z przedmiotem zamówienia o rocznej wartości min. 35 000,00 zł.
11.Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
12.Koncesja na odbiór odpadów komunalnych lub umowa zawarta z podmiotem gospodarczym posiadającym koncesję (zezwolenie) burmistrza Miasta na świadczenie tego typu usług
ZADANIE NR 2
1.Warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
2.Warunki określone w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych
3.Warunki określone w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych
4.Warunek określony w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych
5.Profil działalności Wykonawcy musi być zgodny z charakterem zamówienia
6.Wykonawca musi dysponować następującymi osobami :
1) pilarzem z uprawnieniami,
7.Osoby wymienione w wierszu poprzedzającym muszą posiadać stosowne uprawnienia
8.Wykonawca jest zobowiązany dysponować następującym sprzętem:
1) Zamiatarka mechaniczna do ulic ze zraszaczem - 1 szt.,
2) Wykaszarka o mocy min. 2,3 KW, - 1szt.,
3) Samochód o ładowności min. 1,5 t z plandeką,
4) Dmuchawa do liści - 2 szt.,
5) Piła motorowa do ciecia drewna - 1 szt.,
9.Wykonawca nie może zalegać z opłatami o których mowa w kolumnie III
10.Wykonawca musi wykazać zrealizowanie minimum
jednej usługi zgodnej z przedmiotem zamówienia o rocznej wartości min. 18 000,00 zł.
11.Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
12.Koncesja na odbiór odpadów komunalnych lub umowa zawarta z podmiotem gospodarczym posiadającym koncesję (zezwolenie) burmistrza Miasta na świadczenie tego typu usług.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZADANIE NR 1
1.Oświadczenie z art. 22 ust.1 o uprawnieniu do ubiegania się o zamówienie
2.Oświadczenie z art. 24 o niewykluczeniu
3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
6.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności
7.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia
8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca
9.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
10.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie
11.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
12.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym.
ZADANIE NR 2
1. Oświadczenie z art. 22 ust.1 o uprawnieniu do ubiegania się o zamówienie
2. Oświadczenie z art. 24 o niewykluczeniu
3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
6. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności
7. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia
8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca
9.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
10. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie
11. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
12. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um-swieradow.bip.pbox.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 15
59-850 świeradów-Zdrój.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2007 godzina 12:00, miejsce: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 15
59-850 świeradów-Zdrój
sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Oczyszczanie miasta na terenie Gminy Swieradów-Zdrój Zadanie nr 1 - Świeradów-Zdrój.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oczyszczanie miasta na terenie Gminy Swieradów-Zdrój Zadanie nr 1 - Świeradów-Zdrój.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-2, 90.20.00.00-9, 45.23.32.90-8, 77.22.00.00-8, 74.70.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oczyszczanie miasta na terenie Gminy Swieradów-Zdrój Zadanie nr 2 - Os. Czerniawa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oczyszczanie miasta na terenie Gminy Swieradów-Zdrój Zadanie nr 2 - Os. Czerniawa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-2, 90.20.00.00-9, 45.23.32.90-8, 77.22.00.00-8, 74.70.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.