Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, ul. Piłsudskiego
15, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7817601, fax 075
7816585.
- Adres strony internetowej zamawiającego:
www.swieradowzdroj.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa ulicy
Zakopiańskiej w Świeradowie-Zdroju..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje
odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Odbudowa ulicy Zakopiańskiej w Świeradowie-Zdroju - zgodnie z zamieszczoną
dokumentacją.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w
miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w
wysokosci 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy
Prawo Zamówień Publicznych 2.Warunki określone w art. 24 ustawy Prawo Zamówień
Publicznych 3. Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej
działalności tj. profil działalności firmy musi być zgodny z przedmiotem
zamówienia, 4.Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej
działalności, 5.Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia. 6.Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i
doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia tj. a) dysponuje osobą posiadającą łącznie następujące
kwalifikacje i uprawnienia: aa) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności drogowej ab) członkostwo i wymagane ubezpieczenie od
odpowiedzialności cywilnej z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, ac) 3
letnie doświadczenie w kierowaniu robotami drogowymi, b) posiada niezbędną
wiedzę i doświadczenie tj. wykonał jedną robotę budowlaną z zakresu
modernizacji i przebudowy dróg o wartości minimum 500 000,00 PLN
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy
Prawo Zamówień Publicznych. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych
w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3.Aktualny odpis z właściwego
rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne
zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub
zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert. 5.Polisa, a w przypadku jej braku inny
dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6. aa) Decyzja o stwierdzeniu
przygotowania zawodowego w zakresie do kierowania robotami w specjalności
drogowej, ab) zaświadczenie o członkostwie i wymaganym ubezpieczeniu od
odpowiedzialności cywilnej z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, ac) Wykaz
osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do
wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, b)
Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem
wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów
potwierdzających, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um-swieradow.pbox.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Gmina Miejska Świeraów-Zdrój ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 15 59-850
Świeradów-Zdrój pokój nr 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 06.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Gmina Miejska Świeraów-Zdrój
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 15 59-850 Świeradów-Zdrój sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).