Świeradów-Zdrój: Dowóz dzieci do gminnych jednostek
oświatowych w Świeradowie-Zdroju.
Numer ogłoszenia: 125330 - 2008;
data zamieszczenia: 10.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, ul. Piłsudskiego 15, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7817601, fax 075 7816585.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do gminnych jednostek oświatowych w Świeradowie-Zdroju..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Na zadanie pn. Dowóz dzieci do gminnych jednostek oświatowych w Świeradowie-Zdroju. I. Przejazdy będą odbywać się na trasie Wolimierz- Czerniawa - Świeradów-Zdrój z uwzględnieniem następujących sieci przystanków: 1) Wolimierz - przy Świetlicy 2) Wolimierz - koło Krzyża 3) Pobiedna - przystanek PKS 4) Pobiedna - przystanek przy Fatmie 5) Świeradów-Zdrój - przystanek - koło granicy 6) Przystanek przy ul. Sanatoryjnej 7) Świeradów-Zdrój - koło MZS 8) Świeradów-Zdrój - przystanek ul. Nadbrzeżna II. Przejazdy będą odbywać się na trasach, o których mowa dziale I i IV wg rozkładu jazdy, który zostanie ustalony przez Dyrektorów Szkół, po uzgodnieniu organizacji roku szkolnego w poszczególnych placówkach oświatowych. III. Lista dzieci dojeżdżających do : 1) MZS stanowi załącznik nr 1, 2) SP Nr 2 stanowi załącznik nr 2 IV. Dzienna ilość przejechanych kilometrów wynosi łącznie 74 km, w tym: 1) Wolimierz- Pobiedna - MZS - 16 km x 2 = 32 km (51 uczniów-wymagany autobus do 52 osób), 2) Wolimierz -Szkoła Podstawowa Nr 2 - 10 km x 2= 20 km(36 uczniów- wymagany autobus do 45 osób), 3) Czerniawa-MZS-Nadbrzeżna - 11 km x 2 = 22 km(45 uczniów -wymagany autobus do 52 osób) V. Zakres działania: 1) codzienny dowóz uczniów na zajęcia lekcyjne i z powrotem, zgodny z organizacją roku szkolnego, ustaloną przez MEN, 2) dowóz uczniów na następujące imprezy i z powrotem: 1. - uroczystości 3-go Maja, 2. - dni otwarte Gimnazjum w Świeradowie-Zdroju. 3. - dwie dyskoteki szkolne organizowane przez Samorząd Uczniowski w ciągu roku szkolnego, 4.- zabawa na zakończenie klas III Gimnazjum, 5.- Dzień Nauczyciela, 6.- Święto 11 Listopada, 7.- Jasełka, 8.- zabawa karnawałowa. §2 VI. Obowiązki Wykonawcy : 1. dowożenie i odwożenie dzieci do i ze szkoły w zakresie ustalonym w § 1, 2. wyznaczenie pełnoletniego opiekuna, przeszkolonego w zakresie udzielania pierwszej pomocy z następującym zakresem obowiązków; 3. zapewnienie opieki nad uczniami w czasie przejazdu, uwzględniającej pozytywny do nich stosunek, 4. zapewnienie opieki nad uczniami w czasie wsiadania, wysiadania, przesiadania, 5. zapewnienie bezpiecznego przejścia z autobusu do budynku szkoły, 6. prowadzenie dokumentacji w postaci Dziennika obecności podczas przewozów potwierdzającej obecność dzieci podczas przejazdu 7. dostarczania w każdy trzeci poniedziałek miesiąca Dziennika obecności podczas przewozów dyrektorom szkół celem porównania zapisów z zapisami w dziennikach lekcyjnych, 8. zgłaszanie dyrektorom szkół w formie telefonicznej wszelkich przypadków korzystania przez uczniów z przejazdów w godzinach rannych i nie korzystania w godzinach popołudniowych, 9. wyznaczenie stałego zastępstwa za nieobecnego opiekuna, przeszkolonego w zakresie udzielania pierwszej pomocy, z zakresem obowiązków wymienionym w pkt. 2. 10. oznaczenie opiekuna poprzez wyposażenie go w kamizelkę w kolorze żółtym lub pomarańczowym, 11. oznaczenie autobusów następującymi tablicami w kolorze żółtym z czarną obwódką z przodu - Przewozy szkolne z przodu i z tyłu - przebiegające dzieci, 12. stosowanie obligatoryjnie podczas wsiadania i wysiadania włączonych świateł awaryjnych, 13. wyposażenie autobusu w gaśnice - szt. 2 i apteczkę, 14. zatrudnianie kierowców z odpowiednimi świadectwami kwalifikacji, 15. zapewnienie stałej łączności telefonicznej z opiekunami, poprzez podanie do wiadomości rodziców i dyrektorów szkół numerów telefonów, 16. zapewnienie ewentualnych wcześniejszych odjazdów autobusów w okresie zimowym w przypadku trudnych warunków atmosferycznych i powiadomienia o tym fakcie na piśmie uczniów i rodziców. VII. Obowiązki dyrektorów szkół: 1. potwierdzenie wykonania zamówienia przez usługodawcę zgodnie z umową, 2. zobowiązanie rodziców do złożenia pisemnego oświadczenia o: a) przyjęciu do wiadomości informacji o godzinie i miejscu wsiadania i wysiadania dziecka do i z autobusu, b) pouczeniu przez rodziców dziecka o konieczności zachowania zasad bezpieczeństwa podczas korzystania z przewozu, c) ponoszeniu odpowiedzialności materialnej za zniszczenia dokonane przez dziecko w czasie przewozu na mieniu przewoźnika, d) w przypadku zwalniania dziecka o konieczności pisemnego zawiadomienia dyrektora i telefonicznego zawiadomienia przewoźnika. VIII. Zalecenia ogólne : 1. Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z trasami przewozu dzieci przed przystąpieniem do przetargu. 2. Wykonawca winien zabezpieczyć bezpieczne i punktualne przewozy dzieci do szkół. 3. Obsługa przewozów winna być wykonana autobusem przeznaczonym do realizacji przewozów szkolnych. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras i godzin w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych w organizacji roku szkolnego. 5. Przewozy powinny odbywać się autobusami sprawnymi technicznie, gwarantującymi bezpieczny przewóz, odpowiednio oznaczonymi. 6. Środki transportu do realizacji przedmiotu zamówienia musza spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003r. Nr 32 poz. 262 z późn. zm.). 7. Wykonawca winien zapewnić płynność jazdy, tzn. w przypadku wystąpienia awarii pojazdu uruchomienie zastępczego autobusu winno nastąpić w ciągu 30 minut. 8. Wykonawca winien dbać o czystość oraz właściwy stan techniczny autobusów zapewniający odpowiedni komfort i bezpieczeństwo dzieciom.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um-swieradow.pbox.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miejska Świeradów-Zdrów ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 15 59-850 Świeradów-Zdrój.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Gmina Miejska Świeradów-Zdrów ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 15 59-850 Świeradów-Zdrój sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).