W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Zarządzenie nr 3 w sprawie ustalenia harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym w roku szkolnym 2025/2026

RSS

Załączniki:

Opublikował w BIP: Jolanta Bobak
Data opublikowania: 08.01.2025 12:38
Liczba pobrań: 9
Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Świeradów-Zdrój
Odpowiedzialny za treść: Jolanta Bobak
Opublikował w BIP: Jolanta Bobak
Data opublikowania: 08.01.2025 12:38
Ostatnio zaktualizował: Katarzyna Bigus
Data ostatniej aktualizacji: 28.02.2025 09:09
Liczba wyświetleń: 14
Drukuj Zapisz do PDF