W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Komisja ds. Bezpieczeństwa Publicznego, infrastruktury Komunalnej i Ochrony Środowiska

Komisja ds. Bezpieczeństwa Publicznego, infrastruktury Komunalnej i Ochrony Środowiska

Komisja ds. Bezpieczeństwa Publicznego, infrastruktury Komunalnej i Ochrony Środowiska

Szczepan Wojsa

Aleksandra Kasprzak

Tadeusz Aficki

Artur Kotlarek
Szczepan Wojsa - Przewodniczący Aleksandra Kasprzak Tadeusz Aficki Artur Kotlarek 
Lubomir Leszczyński Krystyna Liber Antoni Zwierzyński  
Lubomir Leszczyński Krystyna Liber Antoni Zwierzyński  

Do zadań komisja należą sprawy:

1) współpracy z Policją i Strażą Pożarną w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa publicznego,

2) wypracowania zasad funkcjonowania Straży Miejskiej i bieżąca kontrola nad funkcjonowaniem tej Straży,

3) opiniowania zmian w Regulaminie Organizacyjnym Straży Miejskiej,

4) współpracy z organizacjami pozarządowymi,

5) oceny stanu bezpieczeństwa i porządku publicznego, opiniowanie nazewnictwa ulic i placów,

6) współdziałanie z instytucjami i jednostkami działającymi na rzecz ochrony środowiska,

7) inspirowanie opracowania perspektywicznego zagospodarowania odpadów, odprowadzania ścieków, właściwego zaopatrzenia w wodę i ciepło w gminie, poszukiwanie rozwiązań ekologicznych,

8) wspieranie działań mających na celu uzyskanie środków i funduszy na realizację projektów dotyczących ochrony środowiska naturalnego,

9) opiniowanie podejmowania środków zaradczych związanych z walką z chorobami roślin, szkodnikami i chwastami,

10 )wnioskowanie do Rady o określenie lub zmianę kierunków polityki społecznej i gospodarczej przy wykorzystaniu środków budżetowych,

11) wyrażania opinii o projektach planu społeczno-gospodarczego i budżetu oraz półrocznych sprawozdaniach z jego wykonania,

12 )przygotowanie opinii w sprawach miejscowych i perspektywicznych wieloletnich planów zagospodarowania przestrzennego i dokonywanie okresowych ocen zmian w zagospodarowaniu przestrzennym wynikających z realizacji planu miejscowego oraz ocen aktualności planów,

13) opiniowanie organizacji ruchu drogowego,

14)opiniowanie analiz rozwoju miasta, stanu potrzeb społecznychi możliwości ich zaspokajania,

15)współpraca z Burmistrzem w zakresie kształtowania polityki inwestycyjnej i lokalizacyjnej,

16) ocena efektywności funkcjonowania spółek z udziałem gminy,

17) opiniowanie oraz podejmowanie inicjatyw w zakresie inwestycji, drogownictwa, budownictwa mieszkaniowego, infrastruktury technicznej, gazyfikacji, przemysłu i innych,

18) opiniowanie spraw związanych z gospodarką ściekami, utrzymaniem czystości, urządzeń sanitarnych, wysypisk i utylizacji odpadów komunalnych,

19) rozpatrywanie zagadnień związanych z utrzymaniem i funkcjonowaniem cmentarzy komunalnych,

20) opiniowanie zagadnień związanych z gospodarką zasobami lokali użytkowych i mieszkalnych na terenie gminy,

21) opiniowanie działań z zakresu porządku publicznego,

22) współdziałanie z instytucjami i jednostkami działającymi na rzecz rolnictwa,

23) rozpatrywanie spraw z zakresu właściwego zarządzania gospodarką wodną,

24) wydawanie opinii w sprawie zagospodarowania terenów przejmowanych od Agencja Nieruchomości Rolnych,

25) opiniowanie spraw dotyczących obrotu nieruchomościami rolnymi, wyłączenia gruntów z produkcji rolnej i rekultywacji gruntów.

Odpowiedzialny za treść: Diana Timoftiewicz-Żak
Data wytworzenia: 17.01.2011
Opublikował w BIP: Monika Hajny-Daszko
Data opublikowania: 17.01.2011 10:47
Data ostatniej aktualizacji: 13.01.2015 08:54
Liczba wyświetleń: 488
Drukuj Zapisz do PDF