Komisja ds. Bezpieczeństwa Publicznego, infrastruktury Komunalnej i Ochrony Środowiska
Komisja ds. Bezpieczeństwa Publicznego, infrastruktury Komunalnej i Ochrony Środowiska
Komisja ds. Bezpieczeństwa Publicznego, infrastruktury Komunalnej i Ochrony Środowiska
![]() |
|
|
![]() |
Szczepan Wojsa - Przewodniczący | Aleksandra Kasprzak | Tadeusz Aficki | Artur Kotlarek |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Lubomir Leszczyński | Krystyna Liber | Antoni Zwierzyński |
Do zadań komisja należą sprawy:
1) współpracy z Policją i Strażą Pożarną w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa publicznego,
2) wypracowania zasad funkcjonowania Straży Miejskiej i bieżąca kontrola nad funkcjonowaniem tej Straży,
3) opiniowania zmian w Regulaminie Organizacyjnym Straży Miejskiej,
4) współpracy z organizacjami pozarządowymi,
5) oceny stanu bezpieczeństwa i porządku publicznego, opiniowanie nazewnictwa ulic i placów,
6) współdziałanie z instytucjami i jednostkami działającymi na rzecz ochrony środowiska,
7) inspirowanie opracowania perspektywicznego zagospodarowania odpadów, odprowadzania ścieków, właściwego zaopatrzenia w wodę i ciepło w gminie, poszukiwanie rozwiązań ekologicznych,
8) wspieranie działań mających na celu uzyskanie środków i funduszy na realizację projektów dotyczących ochrony środowiska naturalnego,
9) opiniowanie podejmowania środków zaradczych związanych z walką z chorobami roślin, szkodnikami i chwastami,
10 )wnioskowanie do Rady o określenie lub zmianę kierunków polityki społecznej i gospodarczej przy wykorzystaniu środków budżetowych,
11) wyrażania opinii o projektach planu społeczno-gospodarczego i budżetu oraz półrocznych sprawozdaniach z jego wykonania,
12 )przygotowanie opinii w sprawach miejscowych i perspektywicznych wieloletnich planów zagospodarowania przestrzennego i dokonywanie okresowych ocen zmian w zagospodarowaniu przestrzennym wynikających z realizacji planu miejscowego oraz ocen aktualności planów,
13) opiniowanie organizacji ruchu drogowego,
14)opiniowanie analiz rozwoju miasta, stanu potrzeb społecznychi możliwości ich zaspokajania,
15)współpraca z Burmistrzem w zakresie kształtowania polityki inwestycyjnej i lokalizacyjnej,
16) ocena efektywności funkcjonowania spółek z udziałem gminy,
17) opiniowanie oraz podejmowanie inicjatyw w zakresie inwestycji, drogownictwa, budownictwa mieszkaniowego, infrastruktury technicznej, gazyfikacji, przemysłu i innych,
18) opiniowanie spraw związanych z gospodarką ściekami, utrzymaniem czystości, urządzeń sanitarnych, wysypisk i utylizacji odpadów komunalnych,
19) rozpatrywanie zagadnień związanych z utrzymaniem i funkcjonowaniem cmentarzy komunalnych,
20) opiniowanie zagadnień związanych z gospodarką zasobami lokali użytkowych i mieszkalnych na terenie gminy,
21) opiniowanie działań z zakresu porządku publicznego,
22) współdziałanie z instytucjami i jednostkami działającymi na rzecz rolnictwa,
23) rozpatrywanie spraw z zakresu właściwego zarządzania gospodarką wodną,
24) wydawanie opinii w sprawie zagospodarowania terenów przejmowanych od Agencja Nieruchomości Rolnych,
25) opiniowanie spraw dotyczących obrotu nieruchomościami rolnymi, wyłączenia gruntów z produkcji rolnej i rekultywacji gruntów.
Odpowiedzialny za treść: | Diana Timoftiewicz-Żak |
---|---|
Data wytworzenia: | 17.01.2011 |
Opublikował w BIP: | Monika Hajny-Daszko |
Data opublikowania: | 17.01.2011 10:47 |
Data ostatniej aktualizacji: | 13.01.2015 08:54 |
Liczba wyświetleń: | 488 |