Sekretarz
RSSFunkcję Sekretarza sprawuje: Eugeniusz Grabas
Telefon: 75 61 99 797
Komórka: 515 069 318
E-mail: e.grabas@swieradowzdroj.pl
Lokalizacja: pokój 23, II piętro
Sekretarz zapewnia sprawną obsługę działań Burmistrza Miasta, sprawne funkcjonowanie Urzędu oraz nadzoruje tok pracy biurowej w Urzędzie, przebieg obsługi interesantów, terminowość przygotowania materiałów, sprawozdań i informacji niezbędnych do wykonywania zadań Burmistrza.
Do zadań Sekretarza Gminy należy w szczególności:
- zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa,
- organizowanie pracy Urzędu i koordynowania działań podejmowanych przez poszczególne Referaty,
- nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej,
- organizowanie współpracy pomiędzy jednostkami organizacyjnymi gminy,
- nadzorowanie przestrzegania zasady rzetelnego i terminowego załatwiania spraw obywateli,
- zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego, obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym na terenie gminy,
- inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych,
- wydawanie wszelkich wymaganych zaświadczeń i poświadczeń urzędowych,
- zapewnienie obsługi prawnej Urzędu,
- rozstrzyganie sporów kompetencyjnych między Referatami Urzędu,
- opracowywanie projektów Statutu Gminy, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu, Regulaminu Pracy oraz ich zmian,
- nadzorowanie systemu kontroli wewnętrznej i zewnętrznej,
- nadzorowanie spraw związanych z wyborami: Prezydenta RP, do Sejmu, do Senatu, rad gmin i organów samorządowych, ławników sądowych,
- rozwój informatyzacji Urzędu Miasta,
- wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa lub poleceń Burmistrza.
Odpowiedzialny za treść: | Diana Timoftiewicz-Żak |
---|---|
Opublikował w BIP: | Dorota Marek |
Data opublikowania: | 28.02.2007 23:36 |
Ostatnio zaktualizował: | Katarzyna Bigus |
Data ostatniej aktualizacji: | 03.03.2025 13:58 |
Liczba wyświetleń: | 2221 |