W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Sekretarz

RSS
Funkcję Sekretarza sprawuje: Eugeniusz Grabas
 
Telefon: 75 61 99 797
Komórka: 515 069 318
E-mail: e.grabas@swieradowzdroj.pl
Lokalizacja: pokój 23, II piętro
 
Sekretarz zapewnia sprawną obsługę działań Burmistrza Miasta, sprawne funkcjonowanie Urzędu oraz nadzoruje tok pracy biurowej w Urzędzie, przebieg obsługi interesantów, terminowość przygotowania materiałów, sprawozdań i informacji niezbędnych do wykonywania zadań Burmistrza.
 
Do zadań Sekretarza Gminy należy w szczególności:
  1. zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa,
  2. organizowanie pracy Urzędu i koordynowania działań podejmowanych przez poszczególne Referaty,
  3. nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej,
  4. organizowanie współpracy pomiędzy jednostkami organizacyjnymi gminy,
  5. nadzorowanie przestrzegania zasady rzetelnego i terminowego załatwiania spraw obywateli,
  6. zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego, obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym na terenie gminy,
  7. inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych,
  8. wydawanie wszelkich wymaganych zaświadczeń i poświadczeń urzędowych,
  9. zapewnienie obsługi prawnej Urzędu,
  10. rozstrzyganie sporów kompetencyjnych między Referatami Urzędu,
  11. opracowywanie projektów Statutu Gminy, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu, Regulaminu Pracy oraz ich zmian,
  12. nadzorowanie systemu kontroli wewnętrznej i zewnętrznej,
  13. nadzorowanie spraw związanych z wyborami: Prezydenta RP, do Sejmu, do Senatu, rad gmin i organów samorządowych, ławników sądowych,
  14. rozwój informatyzacji Urzędu Miasta,
  15. wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa lub poleceń Burmistrza.
Odpowiedzialny za treść: Diana Timoftiewicz-Żak
Opublikował w BIP: Dorota Marek
Data opublikowania: 28.02.2007 23:36
Ostatnio zaktualizował: Katarzyna Bigus
Data ostatniej aktualizacji: 03.03.2025 13:58
Liczba wyświetleń: 2221
Drukuj Zapisz do PDF
wersje