W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Wydanie dowodu osobistego w przypadku upływu terminu jego ważności

Wydanie dowodu osobistego w przypadku upływu terminu jego ważności

 

Wymagane dokumenty:

  1. Wypełniony wniosek o wydanie dowodu 
  2. Dwie aktualne, wyraźne i jednakowe fotografie o wymiarach 35x45 mm,przedstawiające osobę bez nakrycia głowy i okularów z ciemnymi szkłami w taki sposób, aby ukazywały głowę w pozycji lewego półprofilu i z widocznym lewym uchem, z zachowaniem równomiernego oświetlenia twarzy,
  3. Dokument stwierdzający tożsamość podlegający wymianie,

Opłaty: brak

Miejsce złożenia dokumentów:

  • Urząd Miasta Świeradów-Zdrój – Referat USC i Spraw Obywatelskich


Termin załatwienia sprawy:

  • Wydanie dowodu tożsamości - 1 miesiąc


Uwagi:

  • Składanie wniosku o wydanie dowodu osobistego i jego odbiór dokonuje się osobiście.


Podstawa prawna:

  • Wydawanie dowodów osobistych reguluje ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych - tj. z 2006 r Nr 139, poz.993 ze zm.), rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 21 listopada 2000 r. w sprawie wzoru dowodu osobistego oraz trybu postępowania w sprawach wydawania dowodów osobistych, ich wymiany, zwrotu lub utraty Nr 112, poz.1182 ze zmianami) oraz rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30 listopada 2000 roku w sprawie opłat za wydanie dowodu osobistego (Dz. U. Nr 105,poz. 1110 ze zmianami).
Odpowiedzialny za treść: Danuta Żyłkiewicz
Opublikował w BIP: Halina Stettner
Data opublikowania: 17.01.2011 10:47
Data ostatniej aktualizacji: 25.02.2015 09:07
Liczba wyświetleń: 176
Drukuj Zapisz do PDF