Wydanie dowodu osobistego w przypadku zniszczenia
Wydanie dowodu osobistego w przypadku zniszczenia
Wymagane dokumenty:
- Wypełniony wniosek o wydanie dowodu
- Dwie aktualne, wyraźne i jednakowe fotografie o wymiarach 35x45 mm,przedstawiające osobę bez nakrycia głowy i okularów z ciemnymi szkłami w taki sposób, aby ukazywały głowę w pozycji lewego półprofilu i z widocznym lewym uchem, z zachowaniem równomiernego oświetlenia twarzy,
- Dokument stwierdzający tożsamość podlegający wymianie,
Opłaty: brak
Miejsce złożenia dokumentów:
- Urząd Miasta Świeradów-Zdrój – Referat USC i Spraw Obywatelskich
Termin załatwienia sprawy:
- Wydanie dowodu tożsamości - 1 miesiąc
Uwagi:
- Składanie wniosku o wydanie dowodu osobistego i jego odbiór dokonuje się osobiście.
Podstawa prawna:
- Wydawanie dowodów osobistych reguluje ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych - tj. z 2006 r Nr 139, poz.993 ze zm.), rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 21 listopada 2000 r. w sprawie wzoru dowodu osobistego oraz trybu postępowania w sprawach wydawania dowodów osobistych, ich wymiany, zwrotu lub utraty Nr 112, poz.1182 ze zmianami) oraz rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30 listopada 2000 roku w sprawie opłat za wydanie dowodu osobistego (Dz. U. Nr 105,poz. 1110 ze zmianami).
Odpowiedzialny za treść: | Halina Stettner |
---|---|
Opublikował w BIP: | Halina Stettner |
Data opublikowania: | 17.01.2011 10:47 |
Data ostatniej aktualizacji: | 25.02.2015 09:07 |
Liczba wyświetleń: | 250 |