W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Wymeldowanie z pobytu stałego

Wymeldowanie z pobytu stałego


Wymagane dokumenty:

  1. Dokument stwierdzający tożsamość ( dokumentem potwierdzającym tożsamość dla osób niepełnoletnich jest odpis skrócony urodzenia),
  2. Wypełniony formularz zgłoszenia wymeldowania z pobytu stałego,


Opłaty :

  • Czynności nie podlegają opłacie skarbowej.


Miejsce złożenia dokumentów:

  • Referat USC i Spraw Obywatelskich, ul. 11-go Listopada 35, parter, pok. 1f, tel. 75 78 16 929, w godzinach: poniedziałek od 8.00 do 16.00, wtorek - piątek od 7.30 do 15.30

 

 

Uwagi :

 

  • Przy wymeldowaniu należy stawić się osobiście ( za osobę niepełnoletnią czynność wymeldowania dokonują osoby sprawujące prawną opiekę) 

 


Termin i sposób załatwienia sprawy: Wymeldowanie dokonuje się odręcznie i wydaje się poświadczenie wymeldowania.

Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tj. DZ. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993 ze zm.).
Odpowiedzialny za treść: Halina Stettner
Opublikował w BIP: Halina Stettner
Data opublikowania: 17.01.2011 10:47
Data ostatniej aktualizacji: 10.04.2014 14:08
Liczba wyświetleń: 337
Drukuj Zapisz do PDF