W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Zameldowanie na pobyt czasowy (powyżej 3 miesiące)

Zameldowanie na pobyt czasowy (powyżej 3 miesiące)

Wymagane dokumenty:

  1. Dokument stwierdzający tożsamość (dowód osobisty),
  2. Wypełniony formularz zgłoszenia pobytu czasowego,
  3. Aktualny dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu (umowa najmu, przydział lokalu, wypis księgi wieczystej, akt notarialny) w którym ma nastąpić zameldowanie, ujawniający osobę uprawnioną do wyrażenia zgody na zameldowanie.

 

Opłaty:

  • Czynność nie podlega opłacie skarbowej.


Miejsce złożenia dokumentów:

  • Referat USC i Spraw Obywatelskich, ul. 11-go Listopada 35, parter, pok. 1f, tel. 75 78 16 929, w godzinach: poniedziałek od 8.00 do 16.00, wtorek - piątek od 7.30 do 15.30

 


Termin i sposób załatwiania sprawy:

  • Zameldowanie dokonuje się odręcznie i wydaje się poświadczenie zameldowania

Uwagi:

 

  • Zameldowanie dokonuje się w obecności właściciela lub najemcy lokalu na jego ustny wniosek ze wskazaniem daty przybycia do miejsca pobytu, adres i zamierzony czas trwania pobytu


Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych ( tekst jednolity DZ. U. Z 2006 r. Nr 139, poz. 993 ze zmianami).
Odpowiedzialny za treść: Halina Stettner
Opublikował w BIP: Halina Stettner
Data opublikowania: 17.01.2011 10:47
Data ostatniej aktualizacji: 10.04.2014 14:08
Liczba wyświetleń: 320
Drukuj Zapisz do PDF