Zameldowanie na pobyt czasowy (powyżej 3 miesiące)
Zameldowanie na pobyt czasowy (powyżej 3 miesiące)
Wymagane dokumenty:
- Dokument stwierdzający tożsamość (dowód osobisty),
- Wypełniony formularz zgłoszenia pobytu czasowego,
- Aktualny dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu (umowa najmu, przydział lokalu, wypis księgi wieczystej, akt notarialny) w którym ma nastąpić zameldowanie, ujawniający osobę uprawnioną do wyrażenia zgody na zameldowanie.
Opłaty:
- Czynność nie podlega opłacie skarbowej.
Miejsce złożenia dokumentów:
- Referat USC i Spraw Obywatelskich, ul. 11-go Listopada 35, parter, pok. 1f, tel. 75 78 16 929, w godzinach: poniedziałek od 8.00 do 16.00, wtorek - piątek od 7.30 do 15.30
Termin i sposób załatwiania sprawy:
- Zameldowanie dokonuje się odręcznie i wydaje się poświadczenie zameldowania
Uwagi:
- Zameldowanie dokonuje się w obecności właściciela lub najemcy lokalu na jego ustny wniosek ze wskazaniem daty przybycia do miejsca pobytu, adres i zamierzony czas trwania pobytu
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych ( tekst jednolity DZ. U. Z 2006 r. Nr 139, poz. 993 ze zmianami).
Odpowiedzialny za treść: | Halina Stettner |
---|---|
Opublikował w BIP: | Halina Stettner |
Data opublikowania: | 17.01.2011 10:47 |
Data ostatniej aktualizacji: | 10.04.2014 14:08 |
Liczba wyświetleń: | 320 |